maandag 22 februari 2016

Facebookpagina 'Bloem in Gods tuin' viert feest

Toen ik met mijn Facebookpagina 'Bloem in Gods tuin' begon, had ik nooit verwacht over de 1000 like's te komen, en toch is dit gebeurd.
Hoe bijzonder!
Maar meer dan het aantal telt de zegen die God eraan verleent, waardoor mensen bemoedigd worden, geraakt worden, getroost worden.
Sommige reacties maken mij echt stil en diep onder de indruk van hoe God werkt.
Ik wil dit dan ook graag vieren met het weggeven van de onderstaande cadeau's.

Wil je mee doen, ga dan naar mijn Facebookpagina (zie Badge onderaan), like en/of deel het berichtje en laat een reactie achter (dit omdat ik anders door persoonlijke instellingen je niet kan achterhalen)


De cadeau's zijn:
1 - De kunstdichtbundel 'Wandelend in Zijn Licht'
2 - De weekkalender 'Het Licht op jouw pad'
3 - Set van twee cadeauboekjes 'Zijn Licht voor jou' en 'Het Licht tegemoet
4 - Set kaarten 1 - Arend, God alleen, Handen, Kwetsbaar, Waardevol en Het licht tegemoet
5 - Set kaarten 2 - Bloem in Gods tuin, Vertrouwen, Levend water, Koesteren, Bescherming en Vertrouwen
6 - Set kaarten 3 - Kostbaar en geliefd, In Zijn Licht, God staat mij ter zijde, Zegen, Genade en Koesteren

In week 10 zal ik bekendmaken wie er wat gewonnen heeft.

Boven alles echter gaat mijn dank uit naar Hem, die dit alles heeft bedacht, vormgegeven en uitgewerkt. 

U zij alle lof, dank en eer.

U wil ik prijzen telkens weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten