dinsdag 4 augustus 2015

Liefde is ...

Al een tijdje staat er een prachtig boek-/schriftje in mijn boekenkast op een speciaal plaatsje.
Prachtig qua uiterlijk, prachtig qua inhoud en het kan alleen maar mooier worden als ik er mijn gedachten en/of gevoelens erin opschrijf.
Ik ben niet zo'n dagboekenschrijfster, maar wat ik lees inspireert mij vaak wel tot het schrijven van voortvloeiende gedachten en/of gedichten en ik wil je hier graag meenemen op mijn tocht door dit 'Liefdesboekje'.
Het heet: Love is ...  promise journal














Nav. de introductie/voorwoord uit de Promise Journal: You are a beautiful woman of God ...

Liefde is ...

Liefde is …
Zijn liefde aannemen
om Hem en mijn naaste
te kunnen liefhebben.

Liefde is …
Hem mijn gehele
leven geven.

Liefde is …
Hem gehoorzaam zijn,
Zijn wil doen.

Liefde is …
Mij laten kneden  en vormen
door Zijn Liefdevolle hand.

Liefde is …
Aannemen
en doorgeven.


Ik ben een mooie vrouw van God,
in alle opzichten kostbaar voor Hem.
Ik verlang Hem te zoeken,
Zijn stem te horen,
te ontdekken Zijn plan voor mijn leven.

O, Hij kent mij zoals niemand anders;
Hij weet de verlangens van mijn hart.
Was Hij het immers Zelf niet
die mij in het verborgene maakte;
mij in de moederschoot heeft geweven?

Ik verlang sterk te worden, te zijn, in Hem;
dat Zijn vrede mijn hart zal leiden.
In Zijn liefde verlang ik te gaan,
en uit te delen van wat Hij
heeft gegeven, en nog zal geven.








1 opmerking:

  1. Dank je wel dit is heel mooi!!
    Laten wij Zijn Liefde aannemen………..en doorgeven!!
    Liefs Douwina

    BeantwoordenVerwijderen