vrijdag 10 januari 2014

Je bent niet alleen!

Mijn lieve kind, je ogen zijn omfloerst door tranen.
Tranen, die je verblinden om Mijn liefde voor jou te zien.
Tranen, die je denken verblind, waardoor je vergeet dat Ik mijn liefst Bezit gaf voor jou, zodat jij straks voor eeuwig bij Mij kunt zijn; verlost van elk verdriet, van alle tranen, rouw en pijn.
Tranen, die je gevoelens beheersen, je verlammen, je kracht doet bezwijken.

Ik ben zo dichtbij, vertrouw Mij toch!
Ik weet dat je voelen en denken wordt overheerst door alles wat er speel, wat er gebeurt, maar Mijn liefde is eeuwig, Mijn trouw onwrikbaar.
Ik heb je toch gezegd dat Ik je niet in de steek zal laten.
IK ZAL JE NIET VERLATEN!
Vertrouw Mij, vertrouw Mij op Mijn woord.
In deze wereld krijg je het zwaar te verduren, maar houd moed, Ik heb de wereld overwonnen!

Je verlangt naar rust en vertrouwen in de toekomst.
Ik ben je toekomst, Mijn lieve kind, Ik ben je toekomst!
Eeuwige vreugde en eeuwige vrede is daar jouw deel.
Daar zal Ik al je tranen drogen, uitwissen elk verdriet en alle pijn, die je ooit is aangedaan.
Een nieuwe Naam zul je ontvangen, een nieuw wit kleed zul je dragen.
Dan zul je ten volle weten hoeveel Ik altijd al van je gehouden heb, hoe kostbaar je bent voor Mij.
Dan zul je zien, dat Mijn hand altijd op je was, boven en onder je, ja, rondom je!

Vertrouw Mij, Mijn kind, vertrouw Mij, ook nu je door het duister moet gaan.
Vertrouw Mij en geloof!
Er komt een nieuwe hemel en een nieuwe aarde en alle oude dingen zullen voorbij zijn!

Kom, Mijn kind, leg je hand in die van Mij.
Geloof en vertrouw, want Mijn woorden zijn waar en betrouwbaar.
Kom, Mijn kind, je bent niet alleen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten